Komunikacijos strategijų rengimas

Vidutinė rinkos kaina
Visuose miestuose
Organizacijai ar prekės ženklui pasiekus tam tikrą brandą, paprastai įsivertinama, jog iki šiol vykdyta komunikacija nebetenkina, neatitinka organizacijos augimo poreikių ir perspektyvų. Kai poreikis tikslingai komunikacijai išauga – laikas pasirengti arba atnaujinti turimą strategiją, kuri padėtų komunikacijai skiriamą laiką, jėgas ir biudžetą išnaudoti maksimaliai efektyviai.

Jeigu nusprendėte, kad Jūsų prekės ženklui ar organizacijai atėjo toks laikas – galiu Jums padėti.

Komunikacijos strategija – tai išsamus, aiškią struktūrą turintis planas, kuris padeda organizacijai siekti strateginių tikslų ir palaikyti santykius su savo auditorijomis.

Komunikacijos strategijos rengimas apima esamos situacijos analizę (kur esame), apibrėžimą, kaip norime būti matomi (kur norime būti) ir komunikacijos planą (kaip pateksime, kur norime būti). Kiekvienas etapas įprastai trunka apie 2-3 kalendorines savaites, priklausomai ir nuo darbo apimčių, ir nuo organizacijos atstovų įsitraukimo teikiant reikiamą informaciją, atsakant į proceso metu kylančius klausimus.

Rengdama strategiją, suteikiu Jums visas reikiamas ir didelės vertės žinias apie komunikacijos įrankių valdymą, naujausias komunikacijos tendencijas, teisinius su komunikacija ir rinkodara susijusius aspektus. Siūlomus įrankius parenku tokius, kad perspektyvoje galėtumėte būti maksimaliai nepriklausomi nuo išorės pagalbos.

1. Kur esame? Komunikacijos situacijos analizė, arba komunikacijos auditas

Analizė yra įrankis pažiūrėti į komunikaciją kaip į vieningą sistemą, apimančią skirtingus kanalus, ir įvertinti ją nauju žvilgsniu. Šiame etape analizuojama ir įvertinama dabartinė komunikacijos skirtingais kanalais situacija, sprendžiama, kas tenkina / kas ne, siūlomi sprendimai ir formuluojamos išvados – reikiami darbai pasirinktiems pokyčiams įgyvendinti.

Identiteto analizė
Svetainės techninė, SEO būklės analizė
Socialinių tinklų komunikacijos analizė
Komunikacijos su tiklsinėmis auditorijomis, klientais situacijos fiksavimas
Turimų auditorijų duomenų fiksavimas
Paieškos internete rezultatų vertinimas (esant poreikiui atlikti išsamų reputacijos tyrimą, pasiūlomi patikimi partneriai)
Konkurencinių pasiūlymų apžvalga
Komunikacijos stiprybių, silpnybių, galimybių ir grėsmių (SWOT) analizė
Išvados: ką norime patobulinti po atliktos analizės?

2. Kur norime būti? Apie organizaciją / prekės ženklą

Šiame etape per darbines sesijas ir raštu išgryninami esminiai organizacijos ar prekės ženklo elementai, kurie tampa būsimų komunikacijos žinučių pagrindu.

Prekės ženklo istorija
Organizacijos vertybės, misija, vizija
Auditorijos ir marketingo personos
Prekės ženklo archetipas ir komunikacijos tonas
Identitetas (esant poreikiui kurti naują vizualinį identitetą, pasiūlomi patikimi partneriai)
Pažadai, siūlomos vertės ir naudos
Komunikaciniai šūkiai
Vartojamos sąvokos
Naudojami raktažodžiai

3. Kaip pateksime ten, kur norime būti? Komunikacijos planas

Šiame etape suformuojamas konkretus komunikacijos priemonių planas, kuris padės įgyvendinti antrajame etape apibrėžtą įvaizdį.

Komunikacijos tikslai
Uždaviniai ir priemonės tikslams pasiekti
Matavimo būdai
Komunikavimo kanalai
Turinys ir temos
Kliento kelionė ir reikiami šablonai
Komunikacijos biudžetas
Komunikacijos išėjimų kalendoriaus šablonas (esant poreikiui, kalendorių galime pildyti kartu)
Komunikacijos strategijos įgyvendinimo darbai

Dažnai strategijos įgyvendinimui prireikia kai kurių arba visų šių papildomų darbų:

Naujos svetainės struktūros sudarymas
Naujos svetainės sukūrimas
Įvairaus lygio SEO darbai
Naujų paskyrų sukūrimas (Google Business, Google Search Console ir pan.)
BDAR modulių svetainei parengimas ir diegimas
Naujų funkcionalumų svetainei diegimas
Naujo vizualinio identiteto kūrimas, stiliaus knyga (brandbook) ir šablonai socialinių tinklų, svetainės vizualams
Išsamus reputacijos tyrimas, jeigu planuojama jį kartoti kasmet
Naujų svetainės tekstų parengimas
Organizacijos lyderių fotosesija

Esant poreikiui, šiems darbams galiu pasiūlyti patikimus partnerius. Kai kuriuos iš šių darbų galite patikėti ir man.

Jeigu turite papildomų klausimų arba norite pasitarti, lauksiu Jūsų žinios! https://darnikomunikacija.lt/komunikacijos-strategiju-rengimas/
Fiksuota kaina: € 30.00/val
Paslaugos darbai:
Darbai
Komunikacijos strategijos
Rūšis
Organizacijos komunikacija
Paslaugas teikia:
Nuotoliniu būdu
Visi miestai
Darbo laikas:
Pr.:
08:00 - 17:00
An.:
08:00 - 17:00
Tr.:
08:00 - 17:00
Kt.:
08:00 - 17:00
Pn.:
08:00 - 17:00
Št.:
Nedirbame
Sk.:
Nedirbame
Kalbos:
Lietuvių k.
Patirtis: 20 metų
Statusas: Fizinis asmuo
Kokybė: Esu komunikacijos konsultantė, Darni komunikacija® įkūrėja, Lietuvos komunikacijos ir Lietuvos marketingo asociacijų narė. Įsiklausymas, strateginis požiūris, patirtis – svarbiausios mano profesinės vertybės.
Kaina: Vidutinė rinkos kaina
Tapk didelės bendruomenės dalimi

Daugiau kaip 15.000 paslaugų teikėjų pasiūlymų.

Virš 350 įvairių paslaugų grupių.