Jeigu nusprendėte, kad Jūsų prekės ženklui ar organizacijai atėjo laikas turėti tikslų siekti padedančią ir lengvai valdomą komunikacijos strategiją – galiu Jums padėti.
Komunikacijos strategija – tai išsamus, aiškią struktūrą turintis planas, kuris padeda organizacijai siekti strateginių tikslų ir palaikyti santykius su savo auditorijomis.
Padedu organizacijoms ar individualiems prekės ženklams parengti išorinės bei vidinės komunikacijos strategijas. Rengiant komunikacijos strategiją, labai svarbus organizacijos / prekės ženklo atstovų įsitraukimas, kadangi dirbama mišriai: reikalingas ne tik mano individualaus darbo laikas, bet ir bendros darbinės sesijos.
Komunikacijos strategijos rengimas paprastai apima tris etapus:
- esamos situacijos analizę (kur esame);
- apibrėžimą, kaip norime būti matomi (kur norime būti);
- komunikacijos planą (kaip pateksime, kur norime būti).
Kiekvienas etapas įprastai trunka nuo 2-3 kalendorinių savaičių iki poros mėnesių, priklausomai ir nuo darbo apimčių, ir nuo pačios organizacijos atstovų įsitraukimo. Bendriems aptarimams, sesijoms organizuojami susitikimai kiekvieno strategijos rengimo etapo pradžioje ir pabaigoje. Susitikimai paprastai organizuojami nuotoliu (internetu). Tarp jų vykdau daug individualaus darbo, pateikiu klausimus ir prašau informacijos, reikalingos strategijai rengti.
Ruošdama strategiją, suteikiu Jums reikiamas ir didelės vertės žinias apie komunikacijos įrankių valdymą, naujausias komunikacijos tendencijas, teisinius su komunikacija ir rinkodara susijusius aspektus. Siūlomus įrankius parenku tokius, kad perspektyvoje galėtumėte būti maksimaliai nepriklausomi nuo išorės pagalbos, jeigu to norite.
Kokybė:
Esu komunikacijos konsultantė, Darni komunikacija įkūrėja, Lietuvos marketingo asociacijos narė. Įsiklausymas, strateginis požiūris, patirtis – svarbiausios mano profesinės vertybės.